Zirus Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Har tenkt å lage en kjøleramme til min bærbare pc. Noen som har ide'r til hardwear eller oppsett? Hadde i utgangspunktet tenkt meg en strømforsyning via vanlig stikk-kontakt, for å få best mulig effekt. Er åpen for flere forslag. Dimmer til størmforsyning hadde også vært bra. Takker for innspill. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Du kan jo trekke 5v ut av usb porten på datamaskinen også lage en plate som skrår litt opp fra bordet så du får plass til et par low profile 80mm vifter. Trengs nok ikke dimmer siden begge viftene kjører på 1x5v Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Har tenkt å lage en kjøleramme til min bærbare pc. Noen som har ide'r til hardwear eller oppsett? Hadde i utgangspunktet tenkt meg en strømforsyning via vanlig stikk-kontakt,for å få best mulig effekt. Er åpen for flere forslag. Dimmer til størmforsyning hadde også vært bra. Takker for innspill. Hvorfor skal du kjøle ned bærbare pc din? hehe. Ta heller og rengjør pc for støv, da blir det sikkert bedre. Eller har du tenkt å lage en extern kjøleenhet som du skal betjene med laptoppen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå