Xander^ Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Hei! Er det mulig å koble subben på samme utganger som sidehøytalerene? Legger ved en beskrivelse Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Det der er nok ingen god idé! Hvorfor skal du ha dem på samme? Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Det der er nok ingen god idé! Hvorfor skal du ha dem på samme? For jeg har en firekanals forsterker der det er to utganger som er ødelagte. Tenke det hadde vært kjekt å fått liv i subben. Alternativt kan jeg kjøpe en monoblokk, men ser helst at jeg kunne koble subben til forsterkeren jeg har nå Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Hvis det er en 4kanaler, og 2 av utgangene ikke virker, så går det ikke slik du har tegnet det... noen 2kanals forsterkere kan kjøres som 3kanals... Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Da kan jeg vel i verste fall koble subben til en av kanalene sammen med en av sidehøytalerne. Tror nok at den får problemer med å drive en 12" + 2x6,5" på 4x85 W rms. I og med jeg bruker kun to kanaler og jeg kan skifte "mode" på forsterkeren (4/3 og 2 kanaler) så blir vel effekten 2x170W i stedet for 4x85W? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Dette kommer til å fungere dårlig, det beste er å ha en egen monoblokk til subben. Soundmagus X-1502, for eksempel, er ikke en luksusforsterker akkurat, men den er billig og skulle nok drive subben greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå