Petoah Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Hei. Jeg har søkt om sommerarbeid hos kommunens bibliotek og lurer da på hvilken timelønn en 16 åring har krav på. Noen som er behjelpelig? Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Har jeg krav på 100 kr? Hvor har du fått den informasjonen fra? Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 I kommunalt arbeid er minstetarriffen 100kr timen for de som er over 16år. Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Takk skal du ha! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 I kommunalt arbeid er minstetarriffen 100kr timen for de som er over 16år. Sikker på det? Jeg har fått en god del mindre enn det fra kommunen. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Jeg slenger meg på denne. Jeg skal (forhåpentligvis) jobbe i sommer, med å selge bøker o.l. Jeg er ganske sikker på at det er biblioteket som er arbeidsgiver. Det er mamma (som er bibliotekar) som har skaffet meg jobben. Det er en gruppe mamma sitter i, som har dette prosjektet. Den gruppa har et samarbeidsprosjekt med en mann. Han lager flaskeskuter, og denne gruppa skal lage og selge bøker, postkort o.l om/med flaskeskuter på/i. Jeg skal da stå i en salgsbod i byen og selge i sommer. Hva slags lønn skal jeg ha? Per salg, timelønn, prosenter av fortjenesten? Hvor mye, i så fall? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå