Boettemedbriller Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Har akkurat kjøpt en psp slim, memory stick 2 gig og en usb kabel, så jeg tror jeg har alt som skal til for å kjøre homebrew på psp'en. Problemet er at jeg ikke vet helt hvor jeg skal begynne hen! Har firmware 3.80 ser det ut som.. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Du mangler å lage/kjøpe et Pandoras Battery, så er du klar. Les den store PSP-downgrade posten her på forumet. Der står det meste forklart i post nummer 1 og 2. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Om du ikke er interessert i å gjøre dette selv er det flere som selger modifisering på bruktmarkedet. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Jeg kjøpte akkuratt modifisering på finn.. Følte det ble enklere enn å finne en med cfw som kunne lage ett pandoras batteri.. det enkle inngrepet på batteriet har jeg ikke sett noe på.. Men, sjekk i den store tråden.. der finner du det meste.. Lenke til kommentar
Boettemedbriller Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Alt i orden nå, åpna batteriet mitt og fiksa det på den måten Så nå kjører jeg 3.90 m33.3 og greier Eneste tingen er at jeg har litt probs med å finne homebrew som fungerer. Trenger en mediaspiller og en e-book leser. Lenke til kommentar
b0rre Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Alt i orden nå, åpna batteriet mitt og fiksa det på den måten Så nå kjører jeg 3.90 m33.3 og greier Eneste tingen er at jeg har litt probs med å finne homebrew som fungerer. Trenger en mediaspiller og en e-book leser. Etter at jeg modda min PSP til denne software'n fikk jeg ikke til å spille av film,spille spill eller noe lenger.. får du fyra opp spill på din? hvordan gjør du det? Lenke til kommentar
Boettemedbriller Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Kjører iso filer fra ISO mappa på root! Lenke til kommentar
b0rre Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Kjører iso filer fra ISO mappa på root! du bare legger dem dit? jeg prøvde det men det ville ikke funke. har du lagt inn dette kernel greiene også? var noe add-on greier. hvordan gjør du det med film evt? har du prøvd det? Lenke til kommentar
Boettemedbriller Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Såvidt jeg veit skal man ikke legge inn 1.5 kernel om man har slim, det gjorde heller ikke jeg. Men du må huske å slå på "No UMD" mode i Recovery da, sleit en stund før jeg fant ut det Lenke til kommentar
b0rre Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Såvidt jeg veit skal man ikke legge inn 1.5 kernel om man har slim, det gjorde heller ikke jeg.Men du må huske å slå på "No UMD" mode i Recovery da, sleit en stund før jeg fant ut det hvordan kom man seg dit igjen? var der inne å så litt men husker ikke åssen man kom inn=\ Lenke til kommentar
Boettemedbriller Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Hold inne R mens du starter opp, og så skal du inn på Configuration. Lenke til kommentar
b0rre Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Jeg får opp "the game could not be started (feilkode)" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå