Cashmere Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Hvis du trenger litt rettleiing, kan du ta deg en tur innom denne siden: Taking Care of Babies :!: Lenke til kommentar
............... Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 hah, mange bra der Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Så har vi de mer rasistiske som vi ikke skal gå inn på . Lo meg skakk første gang jeg så de originale. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Perfekte bakgrunnsbilder det der Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Så har vi de mer rasistiske som vi ikke skal gå inn på .Lo meg skakk første gang jeg så de originale. Link? På PM eller her. Tror det ikke skader noen og linke til det her... Orginale? Link til de også? PS: Jeg har gjort dette med folk sine babyer og eldre unger. Burde jeg skamme meg? Seff ikke så høyt, kanskje en 20-30cm. Alle har vell gjort det... Endret 5. april 2008 av Deimos87 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Link? På PM eller her. Tror det ikke skader noen og linke til det her... Gidder ikke risikere noe. Men de har glemt en del på den siden da Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Den siste var litt grov Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Den siste var litt grov Så lenge babyene er hvite (anonyme) er det få som bryr seg Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Ja jeg er hemmelig Forum Agent, så og sende de rasistiske bildene til meg er ikke lurt. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Så sant, så sant. Er det mulig å få noen rasistiske bilder i spoiler med advarsel? Fikk litt lyst å se dem. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 En god del bra der, ja. Enten spoiler eller pr PM. Jeg er også interessert. Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Føler også for nen rasistiske bilder Send på PM, eller spoiler!! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Nå har forventningene overgått selve bildene og jeg vil nødig skuffe dere. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 HAr du fått bildene Fedi? PM- meg de da. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Poenget mitt var at de ikke kommer til å bli postet av den grunn de kommer langt ifra til å innfri forventningene. Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Samme det, bare post bildene Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Med spoiler slik at vi ikke havner i trøbbel. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Deimos87 Delivers: Sterkt rasistiske? I dont think so. Fikk disse på PM fra Fedi. Han viste ikke hvordan han la de inn i spoiler. Ja jeg letet ekstremt lenge etter det selv etter dette nye utseende... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå