Elij Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Den er jo egentli genial da!.. hehe.. Brukte den noen ganger på skolen. og faktisak på jobben. Sjefen skal alltid ha ett resyme av meg når jeg har vært på vakt. Og er jo ikke alti jeg rekker det med engang. så da sier jeg at jeg skal sende det over på mail når jeg kommer hjem. hehe. Og lærern har en tendens til å ikke merke det hvis det tar noen timer lenger enn det bør før mailen kommer... Med mindre du bruker "Jeg sendte mailen, fikk du den ikke? Så rart! Må være en teknisk feil" Lenke til kommentar
nettii Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 naboen min brukte alltid å kome forseint til skule. kvar dag so sa han at : det sto en isbjørn uttafør døra,so han tørde ikkje å gå ut. læraren brukte bere å le. å begynde å spøre spørsmål om dinna isbjørnen. tilslutt so vart det nesten som eg trudde på det sjølv Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 "Jeg ble tatt av vinden." Når jeg kom forsent til en time. Lenke til kommentar
visningsnavn2 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Når jeg har innlevering som skal sendes på mail og jeg ikke er ferdig med dem sender jeg i ett format som ikke finnes, .docy er personlig favoritt. edit: jeg liker også .rar eller .zip med passord Endret 6. april 2008 av Bruker_Wilhelm Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 "På vei til skolen ble jeg kidnappet av romvesener. De gjorde rare ting med meg! ... Jeg har vondt i rumpa." Tok den når jeg kom for sent 4. dagen i andre på videregående Lenke til kommentar
l0Ff Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Når jeg har innlevering som skal sendes på mail og jeg ikke er ferdig med dem sender jeg i ett format som ikke finnes, .docy er personlig favoritt. edit: jeg liker også .rar eller .zip med passord Hah! TY. Jeg som pleier å utsette leksene lengst mulig, + vår Norsk lærer er helt IT-analfabet. Lenke til kommentar
O__o Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Trodde det var Julaften i dag... Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Jeg bruker alltid denne: Skrev den på PC-en min, men har den ikke med idag XD (laptop såklart) Nesten lik som den over: Lagrer i word dokument av 2007 typen. XD open office klarer nok ikke de XD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå