Gå til innhold

Hva er den dummeste unskyldningen du har brukt?

theboss22

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg og en kompis holdt på å bygge hytte da vi var rundt 10. jeg skulle hjem klokken 7 eller noe sånt, og hadde fått meg en fancy ny digital klokke med alarm og fine greier. Men da jeg kom hjem klokken 9 og mine foreldre spurte meg hvorfor jeg var for sen og om jeg ikke hadde på alarmen (de visste at alarmen var på, og jeg visste at de visste det). svarte jeg at "kompisen min banket sånn med hammeren AKKURAT klokken 7 så jeg hørte ikke alarmen"....

Endret av Musty
Lenke til kommentar
"nei, jeg må i familiebesøk..."

Den brukte jeg en del på ungdomskolen når jeg gikk der faktisk.. å funka gjorde den også!.. hehe

jeg og en kompis holdt på å bygge hytte da vi var rundt 10. jeg skulle hjem klokken 7 eller noe sånt, og hadde fått meg en fancy ny digital klokke med alarm og fine greier. Men da jeg kom hjem klokken 9 og mine foreldre spurte meg hvorfor jeg var for sen og om jeg ikke hadde på alarmen (de visste at alarmen var på, og jeg visste at de visste det). svarte jeg at "kompisen min banket sånn med hammeren AKKURAT klokken 7 så jeg hørte ikke alarmen"....

Haha.. den var go! :thumbup:

Lenke til kommentar

Whaha :!: Den var god

"nei, jeg må i familiebesøk..."

Den brukte jeg en del på ungdomskolen når jeg gikk der faktisk.. å funka gjorde den også!.. hehe

Haha.. den var go! :thumbup:

Oj. Det var faktisk helt tilfeldig at jeg skrev det samma som deg xD haha

Endret av Braekke
Lenke til kommentar

Sa jeg var på fisketur når jeg skulle være på skolen..

Sa engang at katten min spydde og ingen var hjemme så jeg måtte tørke opp så jeg kom for sent til skolen.

Sa sykkelen punkterte..

Sa det blåste så mye at det var vanskelig å bevege seg så jeg kom en time for sent til skolen..

Sa mamma var syk og jeg måtte passe på ho så læreren fikk dårlig samvittighet

Sa jeg måtte spise middag en dag så jeg kunne ikke komme på besøk

Endret av Overdox
Lenke til kommentar

Sovna i timen en gang og da jeg våknet satt alle og skrev som gale. Jeg hadde ingen idé om hva som foregikk og da læreren spurte meg hva jeg hadde skrevet måtte jeg bare svare så selvsikkert jeg kunne: "Jeg valgte å ikke skrive noe."

Ellers har jeg jo: "Jeg slo huet i nattbordet på morra'n så jeg fikk hjernerystelse og glemte alle glosene."

Lenke til kommentar

"Jeg har gjort leksene, men jeg lagret dem på en annen data ved et uhell, og fant dem ikke når jeg skulle skrive dem ut i morges, og kom ikke på hvor de var før jeg var på skolen", evt "Leksene ligger på datan, kan sende dem over når jeg kommer hjem"

Endret av Elij
Lenke til kommentar

Fortalte at en ørn kom flygende mot meg på vei til skolen og at den hadde begynt å hakke i sekken og klarte å få med seg engelsk innleveringen. Læreren sa det fikk gå for denne gang ^^

Leif var her

Endret av Jakos-k
Lenke til kommentar
"Jeg har gjort leksene, men jeg lagret dem på en annen data ved et uhell, og fant dem ikke når jeg skulle skrive dem ut i morges, og kom ikke på hvor de var før jeg var på skolen", evt "Leksene ligger på datan, kan sende dem over når jeg kommer hjem"

Den er jo egentli genial da!.. hehe.. Brukte den noen ganger på skolen. og faktisak på jobben. Sjefen skal alltid ha ett resyme av meg når jeg har vært på vakt. Og er jo ikke alti jeg rekker det med engang. så da sier jeg at jeg skal sende det over på mail når jeg kommer hjem. hehe. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...