Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Falsk account på PokerStars


InToRv

Anbefalte innlegg

Nå har det seg slik at jeg har rundt 650 dollar på en pokerStars account registrert på en fiktiv Alan Smith i Hollywood. Og så når jeg skulle sende disse 650 til en venn som kunne ta de ut, stoppet pokerstars de og ba om legitimasjon på at jeg var Alan Smith. Etter en del breveksling måtte jeg bare innrømme at det ikke var meg, så spurte jeg om jeg kunne få accounten tilbake om jeg sendte med dem Id på at jeg er 18 nå, noe som jeg er. Dette svarte de:

 

hanks for your email.

 

Please go ahead and send the requested information so that we can verify

your identity and age. We will then advise you accordingly.

 

Regards,

 

Dan

PokerStars Security

 

 

 

Det jeg lurer på her er om dette er ulovlig og straffbart, og hva jeg burde gjøre? Er det trygt for me å sende et bilde av mitt ekte ID?

Endret av PaperWalls
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I verste fall får du vel beskjed om at du har oppgitt falsk informasjon, og at de dermed ikke vil utbetale noe til deg. Dersom du har spilt mens du var under 18 år, kan de som minste reaksjon nekte å utbetale penger du vant før du fylte 18 samt utestenge deg fra tjenestene.

Lenke til kommentar

Som det blir nevnt tror jeg nok du ikke risikerer noe mer en at du kan bli utestenkt fra PokerStars, samt at du ikke får utbetalt pengene som du har vunnet før du fylte 18 år. Hvis du leser rettningslinjene som ligger på nettsiden deres så står det garantert også noe der ang. reaksjoner rundt slike saker.

Lenke til kommentar
Nå ber de om min ekte ID osv, hvorfor?

Fordi de vil vite hvem som krever å få utbetalt pengene som står på kontoen til denne Alan Smith? De kan jo ikke bare gi dem til en anonym person som påstår å eie kontoen. Det kan selvsagt også være fordi de vil være sikker på at de sparker ut riktig person... ;)

Endret av Naranek
Lenke til kommentar

Har du mulighet til å få din far til å sende inn sin informasjon for deg eller har du allerede sagt ditt ekte navn?

 

Hva om du får han til å sende inn sammen med en historie om at "du ville bare spille poker, men trodde man måtte være innbygger i usa for å spille på pokerstars"?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...