Versatile Skrevet 2. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2003 I 3d mark står det at AGP er stillt på 1x ! Jeg finner ikkje ut hvordan jeg skal stille den opp, på det gamle hovedkortet mitt var det lett men på dette... Noen som har peiling på hvordan jeg kan stille agp porten på Epox 8rda+ ? da hadde jeg blitt glad Lenke til kommentar
ilstang2 Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 1x AGP Hvorfor? Få satt Agp til 4X Dette stiller du inn i bios vanligvis under "Chip Configuration" Lenke til kommentar
Versatile Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2003 Har greid å sett opp AGP til 4X nå! så nå har jeg faktisk 9800 poeng. hmm.. skulle jeg ikke hatt mer?? For noe dritt... Noen som har peiling på noen ting jeg kan stille på? Lenke til kommentar
TorAtle Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Jeg har et Radeon-kort, så jeg vet ikke om det er det samme med GF, men antialiasing var satt til 6x som default hos meg...og det kostet mange poeng i 3dMark2001 gitt Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 La du inn nvidia sine chipsett drivere ? Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Nei det var ikke mykke 3d makkar Lenke til kommentar
Versatile Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2003 si meg.. hvordan installerer jeg egentlig driverene til chipsettet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå