IcedInsanity Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Hei. Hvorfor finner ikke PC-en min det trådløse nettverksignalet lenger? Alt var fint igår,slo av dataen,og idag finner den det ikke..den finner NOEN gange signalet men eg får ikke koblet til...hva som har skjedd over natten??? Edit:nå finner den det trådløse signalet,men den kobler ikke til...hva som har skjedd?? Endret 6. april 2008 av Diesel_ Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Ingen som har peiling nei Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Vanskelig å vite hva som er problemet med den beskrivelsen. Prøv å resett routeren (pennespiss bak i ca 10 sek?). Slett trådløsprofilene som ligger inne (navn på nettverk & kryptering på PC). Sjekk at antennene er skrudd i skikkelig, evt sjekk at nettverkskort står bra i slotten. En annen ting er at det kan være svakt signal eller støy som er årsaken. Det kan tolkes som signalet er så dårlig at du ikke ser det hver gang og/eller at routeren ikke hører deg. Blir bare gjetting som du skjønner... Endret 5. april 2008 av la7dfa.com Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Tror det er ruteren som har tatt kvelden..går fint nå når eg har kabel i ruteren og til laptopen,men den finner av og til signalene..kobler av og til seg til ruteren..men da svinger signalene fra ypperlig til dårlig og til utenfor rekkevidde osv osv...Så tyder vel det på at det er ruteren som har gitt seg...eller? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Vanskelig å si at det er routeren, for det kan vel like gjerne være trådløskortet. Er det like ustabilt om du flytter routeren ved PC? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Jepp...er akuratt det samme uansett hvor routeren står Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Ser du andre nettverk og er de og ustabile? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Får ikke trådløst inn på PS3'en min..men kabler eg den fra routeren så er det ingen problem..er bare de trådløse signalene som kommer og går till alle døgnets tider..ustabilt og fælt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå