Rescue me Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Den strømforsyningen holder lenge, og hovedkortet er meget bra. Jeg må nevne at jeg var Vista hater #1 helt til jeg ga det en sjanse sist sommer, jeg kjører det på tre pc´er hjemme og har faktisk null og niks problemer, de siste (kopiering mellom disker/nettverk) ble borte med SP1 - jeg har tilogmed fjernet XP fra dualboot´en på gamerpc´en min. Det blir litt feil å være fremtidsrettet og kjøre XP Blir vel Vista da, hvis ingen her mener noe annet. Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Men Vista 64 bit må jeg understreke!! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Men Vista 64 bit må jeg understreke!! Selfølgelig . Endret 5. april 2008 av KnewtFan Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Hvorfor er det så stor forsjell på prisen fra butikk til butikk på dette hovedkortet? Hvilken dvd-brenner er å anbefale? Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Noen kort i prisguiden kan være demokort, ellers så varierer jo prisene, noen butikker er billigere på visse ting. Når det gjelder DVD brenner spiller det mindre rolle, har brukt både NEC, Samsung, Asus, Aopen, LiteOn, BTC, og Plextor uten at jeg kan si at en er bedre enn noe annet. NEC er uansett et sikkert valg. Endret 5. april 2008 av PerUlv2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå