Rayline TWB Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Rayline TWB, slapp av! Hun har ikke kreft/betennelser og med stor sannsynlighet; ikke nyrestein. Smerter fra leveren kan oppleves i "ryggen som går mot høyre skulder". Mest sannsynlig snakker vi om en mild forstørrelse av leveren/milt i "etterkant" pga. kyssesyken. Men likevel er det anbefalt å oppsøke legen for ettersyn. vaio Slapp av???? Er det noen som ikke slapper av her da eller?? Jeg har dessuten overhodet ikke sagt at trådstarter har hverken det ene eller det andre - men at man bør gå til legen. Så hvis det er noen som føler trang til å relaxe her, så må det vel være du det da ? Lenke til kommentar
NTD Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Hvis man faktisk har vondt i leveren så er det svært alvorlig, og man burde da se en rekke andre symptomer på f.eks. blodforgiftning og sykdommer. For all del gå til legen, er det leveren er det godt mulig dødelig, men jeg holder en knapp på at det nok like gjerne er muskulært eller i tarmene. Hvis leveren er så inflamert at den er vond så er man på dødens rand. Som sagt man vil ikke merke skade eller sykdom i lever eller nyrer med smerte med det første, tvert imot er det noe som man gjerne ikke oppdager før ved f.eks. blodprøver. Uansett man skal ikke gå rundt å ha langvarig vondt i kroppen uten å kontakte lege. Uansett hvor det er. Endret 9. april 2008 av NTD Lenke til kommentar
Gjest Jente_19 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Tok blodprøver på mandag, og både lever og nyrer så greie ut sa legen. Smertene har gått bort, så det nok slik Vaio sa, at det var liten forstørrelse av milten/leveren. Takk for svar Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Flott at det ikke var noe alvorligere da...:-) Lenke til kommentar
Gjest alex andreassen Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Hei!Jeg har hatt smerter bak på ryggen, litt på venstre siden konstant i et døgn nå. Jeg kan ikke si det helt sikket, men det virker som om smertene kommer fra leveren. Blir litt bedre når jeg legger meg ned, men kjenner det fortsatt. Kjennes ut som den har "hovna opp", det presser liksom. Fikk konstantert kyssesyken for 3 uker siden, men prøvene viste at leververdiene var helt normale. Går på blodfortynnende, noe som betyr at jeg ikke kan ta Ibux. Og jeg har hørt at Paracet ikke er bra for leveren, så jeg har ingen smertestillende jeg kan ta heller... Burde jeg ringe legen min? jeg plages selv med smerter i frem i venstre side der leveren ligger og er bedøvd i ryggen og kvalme og sover mye tok for mye tabletter en gang så jeg fikk lever skade men har ikke følt smerter før nå slapp kvalm sover mye og er bedøvd i ryggens venstre side Lenke til kommentar
Gjest Gjest Robert Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 For å svare alle sammen kort og godt; Man kjenner ikke indre organer dersom alt er i orden, men det er klart man kan får smerter hvor som helst på kroppen! Det er når alt er som det skal man ikke kjenner noe til de indre organer, så hvis man kjenner noe, ja da er det rett og slett noe galt Lenke til kommentar
Special P Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Jeg hadde indre blødninger i ryggen i fjor sommer. Tok veldig mange smertestillende (ibux og paracet) om dagen og fikk veldig vondt i leveren (virket hvert fall som om det var der det kom fra) Kan vel være medisinen din som gjør at du får vondt og? men vist det er bak på ryggen så er det vel ikke leveren? jeg hadde vert fall smertene framme på magen til høyre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå