zexs Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Holder på og oppgradere fra win me til xp pro. Problemet er at jeg ikke får isdn kortet til og funke i xp. Prøvd med nyeste drivere og bytta pci slot osv. får beskjed i diagnoseringsverktøet at det er en pnp feil! Hadde satt utrolig pris på litt hjelp her... Lenke til kommentar
HOI Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Hva slags kort er det, mange produsenter av sånt utstyr vet du =) Lenke til kommentar
zexs Skrevet 10. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2002 Det er et billion pci isdn kort. Lenke til kommentar
HOI Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Hadde selv et slik kort i min PC. PGA flere ting ble kortet byttet ut med et Eicon Diva. Ikke mye hjelp å få fra meg, men jeg fant som regel en del ting og tang på billion sin web. Husker at det var trøbbel med dette kortet i W2K også, men det løste seg med riktige drivere. Lenke til kommentar
zexs Skrevet 10. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2002 Samme drivere funker perfekt hos en kompis med samme kort, drivere og os! Kortet funker godt i win me... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå