ulv666 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 holdert på å sette opp annlegg hjemme, da jeg plutselig la mereke til en lav, men irriterende støy lyd. Slo av forsterkeren og merket den kom fra tv. Hørtes ut som når volumet er for høyt på tv, mens du har lyden lav på pc/cd spiller. slo av alt av lyd, og fant ut at ddet var selve tv som lagde lyden. kommer fra baksiden av plasmaen. høres ut som en gammel tv jeg hadde for mange år siden. hører lyden til ca 4 meter unna. Er dettte noe tegn på at noe er galt, bør jeg ta den inn på repperasjon. Den er 1,5 år gammel, så det er garranti på den enda. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Vet ikke hvilken tv du har.. men dette er hvertfall svært vanlig på plasma skjermer. Til større skjerm til mer bråk.. Mor sin 50" lider av det samme, utrolig irriterende når du begynner å legge merke til det Edit: såg at du hadde fått bedre svar på avforum Ta en telefon til servicefolkene og hør hvor mye dem kan gjøre for deg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå