Gå til innhold

min første bærbare (hjelp)

Anbefalte innlegg

Hei!Skal kjøpe min første bærbare og skal bruke den til sørfing og bildeframvisnig.Tenkte på en Hp Pavilion dv2625eo.Min spørsmålet er om den er kjapp nok for åpne bildefiler (8MP)Jeg har ingen erfaringer med Windows Vista.

Er det noen som har erfaringer med den maskinen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

Jeg har ikke erfaring med akkurat denne modellen, men jeg har selv en HP Pav DV 15,4" som er litt over 1 år gammel. Jeg har i hovedsak 3 ankepunkter:

- Skjermen er blank og ca. uleselig i dagslys (kan være bedre panel nå).

- HP's recovery system for OS - Ikke installasjonsdisk for OS med.

- Byggekvaliteten / teknisk kvalitet synes jeg er alt for dårlig.

All levetid utover 2 år regner jeg som bonus - Jeg mener en konsumentpc bør holde minst 3 år, helst 4+. Byggekvaliteten er det aller største ankepunktet for meg. Dersom du vil ha HP velg en av de andre seriene.

Lenke til kommentar
Hei,

Jeg har ikke erfaring med akkurat denne modellen, men jeg har selv en HP Pav DV 15,4" som er litt over 1 år gammel. Jeg har i hovedsak 3 ankepunkter:

All levetid utover 2 år regner jeg som bonus - Jeg mener en konsumentpc bør holde minst 3 år, helst 4+. Byggekvaliteten er det aller største ankepunktet for meg. Dersom du vil ha HP velg en av de andre seriene.

Lenke til kommentar
Hei,

takk for svaret da skal jeg leter vidre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...