Gå til innhold

Jeg sliter......Først Gainward nå ASUS

Anbefalte innlegg

Hva skal jeg gjøre???????

Jeg kjøpte meg et Gainward TI4200 GF4 128mb x8 (Golden Sample), puttet det inn i pc'en og håpet at nå skulle alle "trege" spill gå så det suste.

Men den gang ei, jeg fikk mere problemer en jeg noen gang har hatt (mitt gamle kort var et Matrox Millenium Dual Head 450), nå ville ikke engang Max Payne og Hitman 2 virke, enda mindre Battlefield 1942 (som heller ikke startet med Matrox kortet), det eneste som skjedde var at spillene startet og jeg fikk såvidt begynt å spille, da maskinen bare restartet "bootet" av seg selv.

Men jeg visste råd, jeg dro tilbake til butikken og forlangte et kort som "virket" og endte opp med et ASUS V9280S TI4200 GF4 x8.

Da ASUS kortet var ferdig installert kjørte jeg i gang med "Rally Sport Challenge" (hadde guttungen på besøk), men tror du ikke maskina hoppet ut av spillet og tilbake til desktop (ingen reboot) etter ca 30 sek kjøring!

Så her sitter jeg å "griner", skjønner ingenting lenger :cry: (ikke det at jeg skjønte så mye før heller)!

JEG TRENGER HJELP

Har forresten Win XP Home, operativsystem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres ut som samme problemet som jeg ahdde for ei tid tilbake.. dvs maskinen restartet seg selv mens jeg spillte. Grunnen var da at strømforseninga ikke var kraftig nok, kan godt være det til deg også.. ta en titt under lokket og se etter hvor mye watt det har. Siden du hadde et matrox millenium kort så gjetter jeg det er en ganske gammel maskin, og for 4-5 år trakk ikke pc'ene like mye strøm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...