holvik Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Sitter og jobber med 2 datamaskiner der den ene er tilkoblet en mus med navn Logitech MX1000. Dette er en mus jeg er godt fornøyd med, og nå vurderer jeg å skaffe meg en slik til pc nr 2. Spørsmålet mitt blir da : vil det fungere med 2 MX1000 ved siden av hverandre ? Jeg tenker da på om de vil sende på samme frekvens og lage krøll. Lenke til kommentar
napaIm Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Jeg er rimelig sikker på at alle MX1000 bruker forskjellige frekvens, eller på ett eller annet vis bare komuniserer med den riktige mottakeren. Hvis ikke hadde det blitt veldig mye tull på store LAN der det kan sitte mange folk i nærheten av hverandre med samme mus. Endret 5. april 2008 av napaIm Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Kan bekrefte at MX1000 ikke interfererer med andre MX1000. Har kjørt en slik løsning på et større kontrollrom på jobb i et par år uten videre krøll. Krøllet kom når den ene MXen måtte lade, og vi dro frem en "Cordless Click Plus!" eller hva de heter. Crapmouse uansett. Lenke til kommentar
holvik Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 Takk for svar. Da blir det til att jeg bestiller en MX1000 til, så kan jeg kaste den råtne Microsoft musen jeg bruker nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå