Mafo Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Det vet vi fra før av, men bryr vi oss? Les mer Lenke til kommentar
ArildNor12 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Feil tittel og innhold i artikkelen. Der er lov å prate i mobiltelefonen men man skal benytte handsfree. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Og mobilen skal være fastmontert. Også greit å nevne at boten er på hele 1300kr. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Jeg har holder, men ikke handsfree. Dog jeg kjører automat. skulle vært unntak for de med automat Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Dustete overskrift - som artikkelen selv sier, "de fleste er vel nå klar over at mobilsnakk i bilen er ulovlig" - ja, de fleste vet at dette er ikke lov, jo mindre man bruker godkjent utstyr. Artikkelen fikk en dermed til å tro at det nå er nedlagt totalforbud mot å bruke mobilen mens du kjører. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Jeg begynte nesten å tro at det var helt forbutt. Men som det nevnes i tråden her, kan man alså prate i handsfree. Få forandra artikkelen Lenke til kommentar
hitokiri Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Takk for tilbakemeldinger! Tittelen sier mer enn den har dekning for, og endres derfor. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Og mobilen skal være fastmontert. Også greit å nevne at boten er på hele 1300kr. Akkurat det tror jeg utøves med skjønn. Ble nylig stoppet i rutinekontroll, da brukte jeg handsfree (øretelefoner med mikrofon), mens telefonen lo i innerlommen. Ble ikke påpekt at det var feil eller lignende ... Lenke til kommentar
galskab Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Ulykker skjer vel ikke av at folk snakker i mobilen, men heller at de ikke kan gjøre to ting på en gang mens de kjører bil? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Som gjerne er to sider av akkurat samme sak ...? Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Flere kontroller og høyere bøter tror jeg skal til for å få ned dette. Men akk; virker sikkert ikke det heller. Det er synd at folk blir en fare for trafikken, for å miste livet pga en fører som snakket i mobilen og som ikke så deg ikke da du gikk over fotgjengeren, er for de fleste ikke ønskelig. Lenke til kommentar
Plusle Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Det er nå like farlig å spise i bil vil jeg si. Skal det og bli forbudt? Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Får se til å kjøpe meg handsfree. Snakker alt for mye i mobilen når jeg er ute å kjører, uten handsfree. Lenke til kommentar
DHM Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Det er nå like farlig å spise i bil vil jeg si. Skal det og bli forbudt? Helt enig ! De burde enten fjerne forbudet mot å holde telefonen når man snakker, eller lage totalforbud. Det er da lov å sitte i bilen og spise samtidig som man snakker med personen i passasjersetet ? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Takk for at du bumpa en post som er en månde gammel Lenke til kommentar
DHM Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Så det ikke før nå ;o Edit: Så nå hvordan jeg hadde havnet her, leste en artikkel på amobil og trykka videre til en annen eldre artikkel derfra igjen og tenkte at den og var rimelig ny automatisk. Endret 6. mai 2008 av DHM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg