CCola Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Hei! Har en maxtor 300gb ekstern harddisk liggende som jeg skulle bruke til å overføre filer da jeg skal formatere. Denne harddisken er det noe virkelig rart med; 1. Windows verken starter eller avslutter når den er på, og tilkoblet. 2. Når jeg starter den i Windows finner jeg den ikke. 3. Når jeg starter den i Windows og jeg prøver å finne den, klikker alt. ALT! 4. Når jeg slår den på, kommer den derimot opp nedi system tray, og maskinen oppfatter at det er en harddisk. Hva er galt? Og hvordan skal jeg greie å formatere den? Jeg har prøvd i både command, sikkerhetsmodus, og på ett dusin PC-er. Ingen får virkelig kontakt med hdd'en. Innholdet bryr jeg meg ikke om, selvom det hadde vært gøy å se hva som fantes inne på den.. Noen forslag? Mvh, Johansen Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Det er ikke uvanlig at defekte disker kan påvirke PC-en i betydelig grad. Det gjelder også for internt tilkoblet. Du kan bytte disk i boksen, og prøve denne disken internt. Da ser du om det er boksen eller disken det er noe galt med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå