stigzy Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Hei! Vi har nettåpp fått ny internett hastighet med 20/1 mbit. Har lett over alt i forumet,finner ingen konkrete svar:( Men finner noen svar som å skifte raten til 20000-25000, cl_cmdrate 101 og cl_updaterate 101 osv... men ingen av de hjelper:( når jeg spiller ligger jeg konstant rundt 70 i ping hele tiden, å blir verre hvis mer skjer samtidig i spillet! Har ikke nedlastningsprogram på eller noen andre programmer, og har ingen virus eller noe. Bruker kun cs 1.6, men har likevell så høy ping med 20/1 mbit, er det mulig? Plis hjelp meg! VIL HA LITEN PING(a) Endret 5. april 2008 av stigzy Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 - Har du WLAN (trådløst nettverk)? - Bruker andre enn deg nettet når du spiller? - Hvilken ISP (internettleverandør) bruker du? Lenke til kommentar
stigzy Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 ja, jeg har WLAN, men når jeg tester på bredbåndstest så har jeg 12 mbit trådløst. Det er meg for det meste som bruker det. Har Ventelo 20/1 mbit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå