mcgroven Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Det neste spillet i Red Faction-serien tar oss tilbake til røttene. Les mer Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Senest Mars neste år...det er lenge til, er i alle fall mange andre spill som kommer i mellomtiden Lenke til kommentar
JimmyVolatile Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 "Visepresidenten antyder at spillverdenen er nesten 500 kvadratmeter stor" Imponerende! Over 4 ganger så stor som huset mitt! Skirfeleif? :!: Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 "Visepresidenten antyder at spillverdenen er nesten 500 kvadratmeter stor" Imponerende! Over 4 ganger så stor som huset mitt! Skirfeleif? :!: Ja, slikt kan skje innimellom. Rettet. Lenke til kommentar
Wartorn Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Ingen geologisk ødeleggelse i red faction? meh... da blir det ikke bra Lenke til kommentar
Bjorn Ole Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Tøft. Red Faction 1 var veldig veldig bra mens Red Faction 2 var middelsmådig, la oss hope 3'en blir like bra som 1'en. Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Huff, savner den begge. Jeg lånte dem bort til en som skulle til militæret, i Setermoen. De hadde ps2, men manglet spill. Han kom tilbake uten spillene. Faen! Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Senest Mars neste år...det er lenge til, er i alle fall mange andre spill som kommer i mellomtiden Med årets lineup, gjør det ingenting om det kommer noen gobiter neste år også Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Ser fett ut Flaks for meg at jeg har planglagt ny PC til neste vinter, som passer perfekt med releasen med dette spillet. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 oh naize , dette ser jeg frem til ja Lenke til kommentar
Azper Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) "Visepresidenten antyder at spillverdenen er nesten 500 kvadratkilometer stor, og at det vil ta deg en drøy time å gå over hele kartet" Ok 500 kvadratkilometer er ganske stort. La oss si det er 100 kilometer tvers over kartet han bruker en time på å gå over. Nå er ikke jeg noen Stephen Hawking, men det betyr vel at han går i 100km\t. Skjer med det? Sjumilsstøvla fra hælvete? Endret 5. april 2008 av Azper Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Sikker med det kjappeste kjøretøyet i bruk... Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Får håpe det ikke blir for mye "shoot and run" stil på spillet Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 "Visepresidenten antyder at spillverdenen er nesten 500 kvadratkilometer stor, og at det vil ta deg en drøy time å gå over hele kartet" Ok 500 kvadratkilometer er ganske stort. La oss si det er 100 kilometer tvers over kartet han bruker en time på å gå over. Nå er ikke jeg noen Stephen Hawking, men det betyr vel at han går i 100km\t. Skjer med det? Sjumilsstøvla fra hælvete? Kansje litt rask med hoderegninga der? blir vel heller en gjennomsnittsfart på ~22,4km/t, en fart som er fult mulig for mennesker å komme opp i. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 skademoddeller på hus er fint og bra, men selv i Crysis og andre jeg har sett blir det litt unaturlig som korthus eller fyrstikkhus. De har langt å gå ennå. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) "Visepresidenten antyder at spillverdenen er nesten 500 kvadratkilometer stor, og at det vil ta deg en drøy time å gå over hele kartet" Ok 500 kvadratkilometer er ganske stort. La oss si det er 100 kilometer tvers over kartet han bruker en time på å gå over. Nå er ikke jeg noen Stephen Hawking, men det betyr vel at han går i 100km\t. Skjer med det? Sjumilsstøvla fra hælvete? Et tilnærmet kvadratisk kart på 500 kvadratkilometer totalt er langt fra 100km i diameter. Hvis kartet er kvadratisk er faktisk sidene ikke lenger enn 23 km 23km x 23km = 529 kvm Skal fortsatt være kjapp til beins,verdensrekordholderen i maraton holdt litt over 20 km/t Endret 8. april 2008 av Kevlar Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 stor trua. dette skal testest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg