Knopfix Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hei Kjører NETSTAT -VB og får opp en IP addresse fra Danmark som konstant prøver å koble seg opp.Har satt opp en access liste som sperrer denne IPn med log som vist på screenshotet er det 360 matcher på noen få timer.Hadde over 3500 treff på litt over 2 døgn før jeg resettet counteren til access listen.Virus program og Trojan remover gir ingen utslag på denne dll filen. Straks jeg fjerner access listen så etablerer denne IP addressen som ikke har noe domene navn en oppkobling. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) imon.dll er en fil fra nod32. Vil ligge og søke etter oppdateringer. wininet.dll Kan søke her på enkel fil etter virus-spyware. jotti Endret 5. april 2008 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Finner ingen ting på scann men det er rart NOD blir oppdatert selv om jeg blokkerer denne IPn. Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Får satse på at det er en normal årsak i forbindelse med NOD. IP addressen bude gitt et treff på google hvis den var fra NOD muligens. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) imon.dll står ikke for oppdateringer. Den kommer på når du starter IE..o.s.v. Ligger da og passer på. Kjør NETSTAT -VB uten at du har noe som kjører. Tenker du ikke ser imon.dll da. Endret 5. april 2008 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 imon.dll står ikke for oppdateringer.Den kommer på når du starter IE..o.s.v. Ligger da og passer på. Kjør NETSTAT -VB uten at du har noe som kjører. Tenker du ikke ser imon.dll da. Sjekket det ut og det stemmer Huff jeg er nok blitt litt for mistenkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå