Andeby Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Selv om jeg ikke har SE og får testa, virker det som om det bare hadde blitt "hagestol", så jeg gjetter at du glemte å si at vi må skru på T9(eller hva det heter). Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 selvfølgelig må t9 stå på. det sier seg jo selv. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 tæhæhæ skriv maxi å se hva som skjer da Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 ahaha, roflmao, så gøy.. Se hva som kommer hvis du prøver å skrive kødd med T9'en på Nokia, da kommer det "jøde" Kanskje Nokia er nazisistiske? Konspirasjon! Vel.. egentlig var ikke det der noe morsomt i det hele tatt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Kunne noen putte i en spoiler hva det blir, slik at vi som er velsigna med mobiler som ikke er SE kan også ha det litt gøy? "Maxi på loffen" tror jeg skal være en slager. Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Svar hagerunk "Maxi på loffen" kunne faktisk blitt "Nazi på jødedo" men det ble "Nazi på lodden" Endret 5. april 2008 av Craigmick Lenke til kommentar
atrax Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 "John" har også en artig tvist. John -> Løgn Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Dette er ikke like artig når sony ericson telefonen din har fullt qwerty tastatur Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) ahaha, roflmao, så gøy.. Se hva som kommer hvis du prøver å skrive kødd med T9'en på Nokia, da kommer det "jøde" Kanskje Nokia er nazisistiske? Konspirasjon! Vel.. egentlig var ikke det der noe morsomt i det hele tatt Edit: Tok feil jeg... Endret 5. april 2008 av Deimos87 Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) lol! Ed:manglet mening med posten min :S er ikke dette vanlige aktiviteter alle gjør hver dag? Endret 6. april 2008 av Crazy_Man Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Lat som at du skriver dette til kjæresten din i full fart med t9: God natt gullet mitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå