Beyeren Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 hei, jeg har fått meg vannskjøing nå på cpuen så jeg tenkte å ha det på chipsette også. så det jeg lurer på er hva slags chipsett blokk jeg trenge til mitt hk: Abit an9 32* Jeg har en Zalman ZM-NWB1, passer den? er alle festene like på alle chipsett? Det største problemet er det er 3 "silent quotes på hket. så er jeg ikke sikker på hva som er chipsettet av dem. Skal jeg bare å slenge på alle 3? Lenke til kommentar
Digitalis Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Bruker du vannkjøling på alle 3 blir den tilførte varmen større og viftene på radiatoren din går fortere. Det gir mere støy eller du må kjøpe større radiator og en vifte til. Skal du vannkjøle alle dingsene på hovedkortet blir det både dyrt og mindre effektivt. Kjøl cpu og gjerne gpu med vann hvis det er mulig. Har du passivt skjermkort kan du sette på en større kjøler og holde deg til passiv kjøling. Lenke til kommentar
Beyeren Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 har en trippel "Black ICE Radiator GT Stealth XFlow" så tror ikke varmen og støyen er et stort problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå