Gå til innhold

Kulturo: Trailer: Jungeldyret Hugo på ville veier


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vekker gode minner fra VHS filmen jeg har oppe i stuen. Må ha sett forløperen minst ti ganger! Egentlig savner jeg 2D tegnefilm, og syntes det ble helt feil med 3D-animasjon, men det er vel sånn det utvikler seg...

 

Tror jeg blir nødt til å skaffe meg denne når den kommer på DVD, og se den i skjul mens jeg resten av tiden leker at jeg er myndig og voksen.

Lenke til kommentar

Når var det Hugo var å finne i tegneserieversjon? Jeg har stusset på denne karen Hugo for jeg husker ingen ting av han fra min barndom og har liksom ingen kjennskap til karakteren, annet enn at jeg har fått med meg at det tydeligvis er et populært vesen. Minner meg litt om tegneserien "Sprint" egentlig.

Endret av Findus
Typo
Lenke til kommentar
Når var det Hugo var å finne i tegneserieversjon? Jeg har stusset på denne karen Hugo for jeg husker ingen ting av han fra min barndom og har liksom ingen kjennskap til karakteren, annet enn at jeg har fått med meg at det tydeligvis er et populært vesen. Minner meg litt om tegneserien "Spirit" egentlig.

 

Du tenker vel EGENTLIG på tegneserien sprint, der spiralis (en av karakterene) minner en del om hugo?

 

spiralis1.gif

 

Jungeldyret Hugo gikk på kino en gang på midten av / slutten av 90-tallet. Jeg tror EGENTLIG vi er litt i eldste laget for å ha sett dem, Findus...

 

EDIT: La til bilde av Spiralis.

Lenke til kommentar
Du tenker vel EGENTLIG på tegneserien sprint, der spiralis (en av karakterene) minner en del om hugo?

 

spiralis1.gif

 

Jungeldyret Hugo gikk på kino en gang på midten av / slutten av 90-tallet. Jeg tror EGENTLIG vi er litt i eldste laget for å ha sett dem, Findus...

 

EDIT: La til bilde av Spiralis.

 

Doh, selvsagt mente jeg Sprint. Fine Spiralis, leste en del av det før.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...