Karlson Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Ja, jeg lurer på om dere har noen tips til gode TV-guider på nett. Tenker da på noen som har flere enn VG og Dagbladet sine(TV2, NRK, TV3, TVN, Discovery). Edit: Forandre til Guide(istedenfor program) Endret 4. april 2008 av Karlson Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Nå har en muligheten til å egendefinere VGs program. Da tar den det meste av det som er tilgjengelig i Norge. Eneste problemet er at det er et begrenset antall kanaler per side. Tror du må spesifisere litt mer hva du er ute etter. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Selv har jeg faktisk tydd til Se og Hørs (seher.no) TV-guide av og til. Når du først har valgt hvilke kanaler du er interessert i får du hele oversikten på en side. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Ok, takk Får prøve det. Er egentlig bare ute etter mer enn de kanalene jeg nevnte i førsteposten Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Noen som vet om det finnes en tv-guide man kan bruke med google calendar? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Denne likner i alle fall. CAT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå