fondus Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 å nei da. er bare disse lame norske tv-kanalene som ikke gidder kjøpe inn kule-serier, bare sånn hotel-cæsar drit og sånt. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 (endret) 2 Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 (endret) 2 Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
fondus Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 vet det. ok jeg kan share alle filmene mine. har litt over 120 nå tror jeg... Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Jeg telte nettopp filmene mine Har for øyeblikket 175 filmer Lenke til kommentar
fondus Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Jeg telte nettopp filmene mine Har for øyeblikket 175 filmer Gratulerer. Premie kommer i posten Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Jeg telte nettopp filmene mine Har for øyeblikket 175 filmer "du ska få PRÆÆÆÆÆÆÆÆMIE ja..!!!" på stavangersk.. Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Jeg lastet ned "Teenage Mutant Ninja Turtles - Attack of the Punk frogs" Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Aahh! Nå skal jeg se Farscape S04E20 Were So Screwed Part II: Hot To Katratzi Jeg har nettopp sett ferdig denne episoden. Digger Farscape! Liker de morsomme referansene det blir gjort. Et eksempel fra overnevnte episode. Ca. 35minutter uti episoden: Scarran Emperor: "You're safety's guaranteed. In just a few arns" John Crichton "Bill Gates can't guarantee Windows, how are you gonna guarantee my safety?" Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Farscape er uten tvil den beste sci-fi serien som går akkurat nå. Enterprise & Andromeda kan ikke måle seg. Håper ikke denne sesongen blir den siste, men virkeligheten er en annen Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 I dag har jeg lastet ned klassikeren Monty Python and the Holy Grail Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 I dag har jeg bare streamet musikk og lastet ned et par websider. Alle diskene på ftp-serveren min er fulle, så jeg får ikke lastet ned noe mer :x Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 I dag har jeg bare streamet musikk og lastet ned et par websider. Alle diskene på ftp-serveren min er fulle, så jeg får ikke lastet ned noe mer :x Hint: Slett dritten du ikke trenger, aldri bruker Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 lasta nettopp ned to tårn på dvd (10 Gb). Tok litt tid, men fy for en kvalitet da! Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 (endret) 2 Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 I dag har jeg bare streamet musikk og lastet ned et par websider. Alle diskene på ftp-serveren min er fulle, så jeg får ikke lastet ned noe mer :x Hint: Slett dritten du ikke trenger, aldri bruker Slette? Det ordet eksisterer ikke i mitt vokabular Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 lasta nettopp ned to tårn på dvd (10 Gb). Tok litt tid, men fy for en kvalitet da!10GB!!!??? WTF? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 btw holder på å laste en demo av splinter cell. Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 lasta nettopp ned to tårn på dvd (10 Gb). Tok litt tid, men fy for en kvalitet da!10GB!!!??? WTF? Hvem gidder å laste ned divx når en har muligheten til å laste ned dvd-plata? Kvalitetsforskjellen er som natt og dag. Også er det jo bare å slette filmen når en har sett den og laste ned når en skal se igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå