Gå til innhold

Sterk snus forslag?

kompis2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor skal den være så jævla sterk? Heller en god snus med litt mindre nikotin enn en tørr jævla Skruf med 2.5 % mer nikotin? Er det tøft fordi det er sterkt eller? "Tøft" å drikke hjemmebrent ? Lol, men hvordan du åpner innlegget ditt med "Halla" støtter jo bare teorien min om at du er i målgruppen til de "tøffe" ungdommene som står på hjørnet å snuser SkRuF StÆrK!

Peace out

Endret av WD40
Lenke til kommentar

Nei WD40, det har noe med hvor vant man er til nikotinen. Bedre å snuse 5-6 skruf sterk daglig enn en boks Gøteborg. Merker selv at det er bedre for økonomien å kjøpe sterksnus, ettersom man føler behovet for snus sjeldnere, og en boks med skruf varer i 3-4 dager. Som sammenligning fikk jeg ett tårn med Gøteborg for en stund siden, det forsvant på 11-12 dager. I motsetning til skurftårn som varer en måned.

Noe sterkere snus enn skruf sterk vet jeg vel ikke om, men Elixyr power energi kan være noe å prøve. Er ikke så mye sterkere enn general vil jeg tro, men den inneholder litt koffein som gir deg ett lite ekstra "nikotin"sjokk hvis du ikke har snust så lenge. Jeg liker den spesilt godt ettersom den ikke smaker så bæsj som skruf, og har søvnproblemer, så den hjelper meg godt gjennom en lang skoledag hvor jeg ellers er for trøtt til å få med meg noe som helst.

Lenke til kommentar

Har aldri snusa fast, men litt har det blitt. Uansett det som har rivd best i leppa på meg er hawken fjortiss snus. På meg svir det no helt jævelig i forhold til general og alt annet t.o.m dyppa i brennvin.. Jeg har prøvd alt omtrent skal jeg tørre og påstå!

Veit ikke noe om nikotin innhold osv, men på meg river den betraktlig mer i leppa enn alt annet... Jeg finner ikke no snus som kan bække opp 40 røyk om dagen... Skulle hatt noe som hadde gjort deg nummen i hele huet!

Lenke til kommentar

Hawken river i leppa, men ikke så mye mer. Når det gjelder å bli fucka i hue av snus, så er det enten dobbelt opp med Skruf sterk, Nick n Johny eller Elixyr, eventuelt dyppe i 60%.

Mekkern; Nummen i hele huet? Ta to-tre nick n johny å bland litt med 60%, også putter du de i leppa mens de er rennende våte og svelger saft. Da har du en slager ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...