Laffebaffen Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Hejhej. Nå har jeg søkt tusen ganger, men klarer ikke å finne svaret. Når jeg søker etter hvasomhelst på Limewire, så finner jeg absolutt ingen ting. Dette har skjedd meg før, og da løste problemet seg selv etter en stund. Problemet er at jeg ikke holder ut ventinga! Noen som vet hvordan man fikser dette? Har gjort slik at Limewire er tillatt i brannmurenn.. Noen som vet svaret? -Laffebaffen. EDIT: Ber vennligst om at tråden ikke stenges av moderatorer. Limewire i seg selv er ikke et ulovlig program! Dessuten er ikke hensikten å laste ned piratsanger eller andre snuskerier! Endret 4. april 2008 av Laffebaffen Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Enig i det du sier i slutten der. Prøvd Frostwire?. Det samme som limewire, uten reklame. Dessuten kommer det med en såkallet fiks som ordner problemet. Det gjorde det i alle fall hos meg da jeg ikke greide å koble til en stund. Lenke til kommentar
Laffebaffen Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Det hørtes ikke værst ut.. Tusen takk for svar! Prøver det antakelig ut så fort jeg får tid! Lenke til kommentar
Laffebaffen Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Det programmet var digg! Tusen takk skal du ha!! Nå virket det igjen, og nedlastningene går 1000 ganger fortere.. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Hehe, ingen årsak! Sørgelig at ikke flere vet om det programmet, for det er sikkert sinnsykt mye bedre enn vanlig limewire. Helt uten reklame, og alle Limewire Pro funksjonene. I tillegg til fiksen som ordner opp dersom du ikke får koblet til Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Jeg bruker LW Pro og har ingen problemer med det, aldri hatt det heller, trengs bare en update innimellom. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Jojo, men Limewire Pro koster penger. i alle fall sånn i utgangspunktet. Det gjør ikke Frostwire, og det har samme funksjonalitet. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 I utgangspunktet gjør det det ja, bare aldri bruk Bearshare, hele greia er ett virus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå