sommer87 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 pallar du och åka och skagga nu? hur mår du? det var mysigt og treffa dej her! Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 *********? Hvordan går det? Det var artig/koslig (et adjektiv i alle fall) å treffe deg her. Lenke til kommentar
sommer87 Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 oki tusen takk:) Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Pallar du och åka och = Orker du å dra å Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Knulla på svensk da? Slangord. Jeg mener kusina mi opplevde og få sleng dette i trynet: Fyrn: Skal vi gå ut og knulla? Knulla på slang oss søta-bror menes og Spise. Mener det va Knulla hun sa til meg... Lenke til kommentar
Sonsol Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Bare sørg for ikke å be om en rolig plass på campingplassen Endret 7. april 2008 av Zelziuz Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Prata med en svenske nå og han hadde aldri hørt "skagga" , aldri hørt det jeg heller, og jeg går på svensk skole Lenke til kommentar
Strange_quark Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Knulla på svensk da? Slangord. Jeg mener kusina mi opplevde og få sleng dette i trynet: Fyrn: Skal vi gå ut og knulla? Knulla på slang oss søta-bror menes og Spise. Mener det va Knulla hun sa til meg... "pula" betyr i hvert fall å luke eller noe sånt. En svensk kollega av min mor hadde sagt noe sånt som: "Det er så fint väder, så jag skal ut och pula i hagen" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå