Abnorm Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Jobber fortiden med en ny hjemmeside og hadde derfor vært fint med noen synspunkter når det gjelder design osv. Link: http://flashmani.no/Kundesider/DJCharlie_v6/ Undersidene vil få en lukke knapp, så slipper dere å bemerke dette. Logo og overskrift (dj charlie) fungere nå som en lukke knapp. Endret 28. april 2008 av frecjoha Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Flash er noe få klarer å passere som brukelig på en nettside, og denne siden virker ikke å være en av disse. Effekter er kanskje vel og bra, men en er kanskje bedre tjent ved å bruke Ajax om en insisterer på slike ting. Designmessig virker siden veldig firkanta for noe som jeg tror skal kommunisere en kreativ personelighet, surf rundt og se om du kan finne sider som har elementer du kunne likt å imitere eller kopiere og finn en rekke kombinasjoner du tror kan kommunisere din stil. Du kommuniserer ikke bare med musikken på siden, men også med det visuelle. Så sett sammen enn kollasje av ideer og ta gjerne kontakt med en designer, profesjonell eller hobbyist, om du ikke synes du selv er i stand til å sette visjonen din på papir når det kommer til selve designet. Mine 2 cent. Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Det er sikkert mange som er uenig med meg, men.. Flash er ikke webdesign, flash er et virkemiddel til webdesign. Lenke til kommentar
FrodeNilsen Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg forstår ikke helt hvorfor flash er valgt fremfor html, da denne siden er enkel å lage i html. Mulig du har kunnskaper nok for å lage siden i flash, men ikke tilstrekkelig for å lage den i html, i så fall har du gjort ett riktig valg. Jeg forstår ikke sammenhengen mellom elementene i bildet og det du mener de repesenterer. Hvorfor skal en platina plate på veggen skal representere bilder, ett vindu skal representere spilleplaner, utstyret ditt skal representere nyheter, og en stol skal representere en biografi? Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Jeg forstår ikke sammenhengen mellom elementene i bildet og det du mener de repesenterer. Hvorfor skal en platina plate på veggen skal representere bilder, ett vindu skal representere spilleplaner, utstyret ditt skal representere nyheter, og en stol skal representere en biografi? * Nå var det egentlig bildene ved siden av platinaplaten som skulle være linken, men valgt å ta med platinaplaten pga. større treff felt. Platinaplaten vil ved en senere anledning bli en egen side. * Jeg spiller ikke i studio, men jeg reiser ut i verden: derfor valgte jeg et vindu! Tanken var først en dør, men denne ville ta for mye plass. * Er enig i at utstyret ikke har noe i med nyheter å gjøre, men dette er av den grunn at undersiden "nyheter" fant jeg på etter selve bilde var laget, måtte bare bruke et eller annet element. * Følte stolen var det nærmeste jeg kunne komme av de elementer i et studio har, som kunne peke til meg. Endret 10. april 2008 av frecjoha Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Om dere ikke har oppdaget det, er det mulig å slå av lyset med hjelp av lysbryteren på veggen. Grunnen til det ble flash, er at siden vil bli mere levende. PC-skjermen er noe av de elementene som ettervhert vil få liv. Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 Har nå gjort noen endringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå