Haldarim Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Jeg lurer på om noen av dere vet hvor jeg kan få kjøpt Bestbuy versionen av Starcraft. (Den med Starcraft og Brood War) Jeg har lyst til og begynne å spille det på battle.net og da trenger man egen cd-key og greier..... Så hvis noen vet av ei sie, så vennligst svar... På forhånd takk MVH Haldarim Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 akersmic.no har vel sikkert, gamesmix.no har også sikkert.. noen brukt også kanskje? Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 gamesmix.com er en skandinavisk spillside, er sikkert der. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 129 kr på www.cdon.com Norsk side som er billige på det meste. Edit: De selger også "Blizzard Compilation" til 89 kr, men det er "Foreløpig utsolgt". Blizzard Compilation inneholder (sitat): Starcraft, Warcraft II, Diablo, Starcraft/Broodwar. Dette er med andre ord billigere, og du får War2 og Diablo på kjøpet. Lenke til kommentar
Haldarim Skrevet 28. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2003 takk..... skal prøve cdon..... Lenke til kommentar
Haldarim Skrevet 28. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2003 Der!! Nå er spillet kjøpt og kommer snart...... Tusen takk for hjelpen!!!! MVH Haldarim Lenke til kommentar
zaico Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 kjipt for deg at du har kjøpt det for 129,- Det koster 49,- på elkjøp Lenke til kommentar
Haldarim Skrevet 2. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2003 kjipt for deg at du har kjøpt det for 129,- Det koster 49,- på elkjøp bull.... hvis det er tilfellet... hvilken? Lenke til kommentar
Haldarim Skrevet 2. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2003 kjipt for deg at du har kjøpt det for 129,- Det koster 49,- på elkjøp jaaaa.... denj ja... men det er den gamleste versionen uten Brood War tillegget.. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 På spaceworld får du vanlig starcraft og broodwar for 200,- kr! Er ikke sikker på om dette tilbudet er lenger, men jeg kjøpte ivertfall det til den prisen for noen måneder siden Lenke til kommentar
Baalzamon Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 play.com ... koster ca 70 - 80 (£6.99) kroner levert i postkassa.. samma med half life og masse andre titler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå