Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Arbeids-uka... Hva svarte skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Hei, vi skal ha arbeids uke den (vet egentlig ikke, men men)

og jeg er jo selvfølgelig utrolig usikker på hva jeg skal gjøre. Jeg er jo Ekstreeemt intererisert i musikk, så jeg tenkte musikk butikk? (Instrumenter , ikke cd'er) Men har jo også kommet over at lege er et fint yrke, men hva skal jeg gjøre da, og er jeg gammel nok ? (15år)

Så lurte bare på om noen har noen forslag, noen ideer, og ikke minst erfaringer.

Er åpen egentlig for alle forslag

Mvh Tha_Mulle:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min erfaring er at man slettes ikke alltid får det man ønsker i arbeidsuken, men "go for it". Finn et sted du vil. Henvend deg, helst i din egen person. Brev går jo, men face to face vil jeg tro er bedre. Lettere å avslå med foreksempel brev eller telefon.

Hvis ikke, jobb på en butikk eller noe. Kjekk nok erfaring det, så vet du i alle fall at du ikke vil det, eller omvendt!

Lenke til kommentar

Enkleste er vel å spørre. Jeg fikk jobb via mail, men dersom det er snakk om butikk tror jeg det kan være like greit å gå dit. Litt usikker på hvordan det er i forhold til lege, men du får neppe noen jobb hvis du ikke tør å spørre etter den.

Når det gjelder musikkdelen: Et annet alternativ kan være å prøve seg som instruktør, evt hjelpeinstruktør. Vet ikke hvor åpne musikkskoler o.l. er for dette, men må da kunne vurderes..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...