X-Phone-X Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hei Hei jeg lurer på hvem jeg skal velge, problemet er at jeg vil ha en mobil det er let å skrive internett adresser og meldinger og det er bra med E90. Selfølgelig er det noe bra med N96 og, den har alt du trenger, men ikke fulltastatur. hvorfor kunne ikke N96 ha fulltastatur, da hadde den vært den ultimate mobil. Vet du\dere hvem andre mobiler som er et alternativ?? Lenke til kommentar
theboss22 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Hei Hei jeg lurer på hvem jeg skal velge, problemet er at jeg vil ha en mobil det er let å skrive internett adresser og meldinger og det er bra med E90. Selfølgelig er det noe bra med N96 og, den har alt du trenger, men ikke fulltastatur. hvorfor kunne ikke N96 ha fulltastatur, da hadde den vært den ultimate mobil. Vet du\dere hvem andre mobiler som er et alternativ?? Nå har ikke jeg sett n96 enda for den kommer jo ikke før i august elr no. Så det er bare å vente. hehe. Etter hva jeg har hørt så er n96 en mer mobil for den som vil ha ALT. e90 er for foretningsfolk med litt for mye cash i lomma og vil ha med seg en data over alt. Vent til n96 kommer du. Så kan du jo spørre folk igjen da! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå