Bladestorm Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 hallo. Har noen problemer med og loade et map. (The ark) har en ripe i cden kan det være probleme eller? dmape loader til 40% så starter ded på nytt.. viss jeg må kjøpe ny cd blir allt jeg har gjordt sletta da? trenger bare den siste skullen fra the ark go gjøre den på ledendary så har jeg gjordt allt på campain Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 savegame er på hd'en din så en nye cd burde ikke gjøre noe med profilen din jeg brukte opp en halo2 plate , bokstaveligtalt , den sto konstant i spilleren og sluttet bare og virke , uansett jeg hadde fortsat savegamene etter og ha kjøpt en ny Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 det har egentlig vert eit problem med alle halo spillene. alt er heilt fint i begynnelsen men etter ei stond så skrur ein av bannane seg av. har ikkje skjed med halo 3 enda, men på 1ern så sliter eg med tredje bane og to bedrag. 2ern har bare 1 loading i heile spillet så der er ikkje det samma problemmet heldigvis Lenke til kommentar
Bladestorm Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 kan jeg få ny cd eller må jeg kjøpe en nyen? eller er det noe jeg kan gjøre med xboxsen får og få det fikset? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Prøv med en annen Halo 3-dvd. Hvis den også har akkurat samme problem, er det trolig noe annet... Lenke til kommentar
Bladestorm Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 ok får prøve på det da Lenke til kommentar
epqr Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 du burde bare prøve å rense plata litt.. jeg hadde dette problemet og fikk ikke til å spille campain i det hele tatt. Jeg har sånn Superduper rensemaskin og det fiksa problemet mitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå