molna Skrevet 4. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2003 Molna, du sier du jobber på i et java firma, mange spill til P800 bygger på C++, men det visste du kanskje ikke? eller? LOL. Jeg har cand.mag-grad i IT/programmering Lenke til kommentar
levlex Skrevet 4. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2003 Men molna, siden du driver med Java...... Kan man ikke lage de fleste programmene som er "nødvendig" i java da? Feks. ICQ? Lenke til kommentar
molna Skrevet 4. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2003 Hos oss lager vi foreløpig kun spill. Finnes endel java-midlets for IRC, ICQ, MSN osv i tillegg til andre nyttige applikasjoner Nå skal det sies at jeg har en stilling som innebærer null j2me-programmering... Lenke til kommentar
beh Skrevet 4. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2003 Det er ikke noe mere å snakke om, Siemens er Tysklands gulle gris. På samme måte som Ericsson i Sverige, og hvis alle mennesker i Tyskland som kjeder seg begynner å probramere så sier det seg selv at det blir mye mer spill til Siemens terminalene. Det eneste jeg behøver er MAME, hvorfor "finne på kruttet på nytt" for hver terminal? Java programmene må stort sett tilpasses forskjellige modeller med ulike taster og oppløsning. Emulator er løsningen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå