Gå til innhold

Brawl: INTRUDED (Sprite Comic - Tegneserie(spenningsserie))


abcdabcd

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen, Olav her.

 

Som noen her på dette sub-forumet (for det meste) vet er jeg kjempeglad i Brawl. Jeg importerte det og Freeloader for en liten stund tilbake. Spilte det masse! Men Wii'en skulle være KØDD og ha grafikkfeil, så den måtte sendes inn til reparerings! Det resulterer i at jeg nå sitter og kjeder meg en del og lengter å få fortsette å spille Brawl uten grafikkfeil! Og når jeg kjeder meg er jeg mest kreativ, på godt eller vondt. Bedøm selv, for jeg har laget en sprite comic av Brawl i min kjedsomhet! En ny historie! Brawl: INTRUDED!

 

Har bare laget en liten innledning da, en prolog. Alt er på engelsk da. Lager ikke sprite comics på norsk. Å ja, forresten, lagde en forholdsvis succesful sprite comic på det gamle DSmeet-forumet som omhandlet Metroid Prime Hunters, så det var moro. Sommeren '06, good times... Så grunnen til at det er engelsk er vel for at det er det jeg er mest vant til, og hvis denne comicen skulle slå an er jeg ready to go international on yo' asses. Hehe. Ikke at jeg forventer det da.

 

Anyway! Her er prologen. Sidene vil være større enn bare 5 ruter i fremtiden, dette er bare en liten smakebit på hvordan det skal bli. Hvis du liker det, vær sikker på å si ifra! Jeg kommer bare til å fortsette å lage hvis jeg får bra tilbakemeldinger. Setter pris på alle slags tilbakemeldinger uansett da, med unntak av "trash-talk". Med mindre du kommer med konstruktiv kritikk vil jeg helst ikke ha noe sånn "f''' det suger baller" eller noe sånn!

 

Okei, du skjønner tegninga. På tide å få se'n.

 

Prolog(Måtte deles inn i 2 deler for "storhet")

prolouge12qz9.png

prolougekg5.png

 

Hva vil skje? HVEM SKJER!? Nei nei... Noen vil knuse Nintendo, og de går etter Brawl!

 

(I tilfelle flere lages, vil jeg bare poste linker til siden der jeg har uploada neste utgave av serien. Bare prologen vises som vist.)

Endret av Olav93
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ehhh... hehe. Vel, det er en god start!

Stå på, du får nok nintendoen tilbake om ikke sååå lenge? ;)

 

Hehe, ja, får håpe det. Den første siden her ble altfor kort og derfor bestemte jeg meg bare for å kalle den en prolog, og at den skulle være litt teaser.

 

Gidder ikke lage mer hvis ingen ønsker det da. Må bare ha noe å finne på! Heh

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...