hardmongo Skrevet 4. april 2008 Rapporter Del Skrevet 4. april 2008 (endret) på tide med et nytt bilde, denne gangen et scannet analogt er ikke sikker på om denne herren skulle krysse veien for å gi sin utvalgte en bukett, eller om det er noen (halvveis) sympatiske sjeler som har kommet med blomstene klag så mye dere vil på uskarpheten, men det er ikke alltid lett å fokusere med foreldet utstyr og skjelvende hender Endret 6. april 2008 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
aksjetrading Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 på tide med et nytt bilde, denne gangen et scannet analogt er ikke sikker på om denne herren skulle krysse veien for å gi sin utvalgte en bukett, eller om det er noen (halvveis) sympatiske sjeler som har kommet med blomstene klag så mye dere vil på uskarpheten, men det er ikke alltid lett å fokusere med foreldet utstyr og skjelvende hender har du tatt dette bilde selv? Klage får andre ta seg av. Hvem sier at alle bilder må være skarpe? Faktisk kan eg være enig i at denne bilde får mer mystikk p.g.a at det ikkje er skarpt! Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 Er den mannen død? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 Et sterkt bilde. Jeg er ganske sikker på at mannen er død. At blide var uskarpt synes jeg fungerte veldig bra. Bilder av døde mennesker "bør" være uskarpe synes jeg. Jeg liker ikke å se detaljer og skarphet på slike bilder. .Dette fungerte bra. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Hadde du hatt med mer av beina og omgivelser hadde dette blitt et bra type nyhetsfoto fra en borgerkrig eller noe. Men, om dette er en død person, så håper jeg virkelig du har tillatelse fra pårørende. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Men, om dette er en død person, så håper jeg virkelig du har tillatelse fra pårørende. Ikke bare døde personer, men personer generelt skal man ha tillatelse hos når man legger ut bilder.. Har sett en del bilder av folk her inne hvor bilde ble tatt i fart(fra bilvindu, forbipasserende etc).. Noe som jeg ser for meg er ulovlig med tanke på personvernloven. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Om han ikke er død regner jeg med det er satt opp for et foto, dermed er tillatelse for å knipse kraftig underforstått Så lenge de ikke er hovedmotivet i bildet, og man ikke kan knytte noe spesielt til denne personen så er det lov. Og om man knipser på offentlig steder så skal det vel mye til for at man blir straffet. (?) Endret 6. april 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Om han ikke er død regner jeg med det er satt opp for et foto, dermed er tillatelse for å knipse kraftig underforstått Joda, det klarer selv jeg å forstå Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Om han ikke er død regner jeg med det er satt opp for et foto, dermed er tillatelse for å knipse kraftig underforstått Joda, det klarer selv jeg å forstå Man vet aldri Lenke til kommentar
pian Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Uhyggelig bilde. Manglende skarphet passer inn for engangs skyld! @Bjohansen: jeg mener at man kun trenger tillatelse hvis personen er dominerende i bildet. Mao hvis du tar bilde av operaen og det dukker opp en kar i forgrunnen er det ok. Men hvis du bare operaen i bakgrunnen, bør du nok klarere med fyren. (evt ta et nytt bilde) Her er det i alle tilfelle ok fordi bildet er uansett så uskarpt at det skal mye til for å peke ut vedkommende! Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 6. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 hehe, takk for kommentarer på tide å være ærlig sannheten er at dette bare er et situasjonsbilde fra en filminnspilling jeg og noen kamerater holder på med.. personen lever og blodet kommer fra en gris historien, uskarpheten og fargene er ikke ekte.. hehe Lenke til kommentar
Bjørn Christiansen Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Likte bildet ditt godt jeg. Ser ut som et snipp fra en skrekkfilm eller noe. Teknisk ville jeg gått litt nærmere bakken. Uskarpheten gjorde hele bildet Godt jobba! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå