iCar Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Vet ikke om dette her er postet før, men tar sjansen:) http://www.gamesradar.com/f/hes-finished-g...12432960029/p-1 Lenke til kommentar
Bastian90 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Believe me, GTA IV is even better than the hype suggests! Dette har jeg litt vanskelig for å tro på. Ikke fordi jeg tror GTAIv kommer til å bli noe dårligere enn hypen, men fordi hypen til dette spillet er så utrolig høy. Selv har jeg forhåndsbestillt spillet, gleder meg som en unge og denne artikkelen lover godt! Lenke til kommentar
SpillFyr123 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Måtte jeg lese det? Nå vil jeg spille det også ! Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Syns egentlig ikke at han var så heldig, han rushet jo gjennom spillet så kjapt han klarte, og gjorde nesten ingen sideoppdrag. Det jeg vil er å ta meg god tid og virkelig kose meg med spillet, ikke runde det kjappest mulig Lenke til kommentar
asad Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Syns egentlig ikke at han var så heldig, han rushet jo gjennom spillet så kjapt han klarte, og gjorde nesten ingen sideoppdrag. Det jeg vil er å ta meg god tid og virkelig kose meg med spillet, ikke runde det kjappest mulig Så sant, SÅ sant. Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Hadde jeg ikke hatt skole å tenke på, skulle jeg satset på å være en av de 10 første til å fullføre spillet. Men er glad jeg har skole så kan jeg nyte spillet i stedet for å rushe gjennom det. Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Syns egentlig ikke at han var så heldig, han rushet jo gjennom spillet så kjapt han klarte, og gjorde nesten ingen sideoppdrag. Det jeg vil er å ta meg god tid og virkelig kose meg med spillet, ikke runde det kjappest mulig Så sant, SÅ sant. Henger meg på her og sier Amen.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå