superinvestoren Skrevet 4. april 2008 Rapporter Del Skrevet 4. april 2008 http://www.ralphlauren.com/product/index.j...rentPage=family Skulle gjerne hatt disse buksene. Men ettersom jeg regner med at disse ikke er å oppdrive her i byen, skulle jeg gjerne hatt en nettbutikk som sendte til Norge. Jeg vet hvilken størrelse jeg skal ha, så det er ikke noe problem. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 Uten å ha kikket på en god stund, tror jeg faktisk dette er noe som kan være å oppdrive i Oslo ettervært, så ihvertfall liggnende i fjord. Så buksen i siste GQ selv, er småfrekk. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Dristige farger, uten at jeg har noe mer å komme med. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Som sagt, utrolig frekk viss den blir riktig kombinert. Men skal forhøre meg rundt litt, og sjekke bestillingskatalogen (til helgen). Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 8. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Som sagt, utrolig frekk viss den blir riktig kombinert. Men skal forhøre meg rundt litt, og sjekke bestillingskatalogen (til helgen). Fant på Ferner i dag. De hadde kun hvite, har litt lyst på røde.. Kostet forøvrig 1700. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå