Gå til innhold

Smell fra dvd spilleren

Anbefalte innlegg

Visste ikke hvor jeg skulle poste dette, så prøver her.

Satt å så Friends på dvd. Plutselig forsvinner lyden. Etter noen sekunder begynner bildet å hakke og forsvinner. Så står det "load" i displayet på dvd spilleren. Så smeller det. Jeg skrudde av tv'en. Jeg trodde først smellet kom fra høyttalerene på tv'en. Men så smeller det enda en gang. Da skrur jeg av dvd spilleren med fjernkontrollen (altså ikke helt av, bare standy). Jeg prøver etterhvert å skru på dvd spilleren, for å prøve å få ut dvd platen. Selvfølgelig begynner den å snurre dvd-platen og det står load i displayet mens jeg fortvilt trykker på "open/close" for å få ut DVD-en. Spilleren begynner å bråke noe forferdelig. Da skrur jeg dvd spilleren helt av. Nå vet jeg ikke om jeg tør å skru den på. Hva i all verden er det som skjer? Ser for meg at den kommer til å eksplodere.

Dvd spilleren er en billig spiller jeg kjøpte for noen år siden på Coop Obs for 400 kr av merket "Strato"- Den har jeg vært svært fornøyd med. Den spiller det meste, og er ikke veldig kresen slik som dyrere spillere er.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har sannsynlegvis 2 års garanti og 5 års reklamasjonsrett. Har du kvitteringen? Om du har råd ville eg kasta den og kjøpt ein betre spelar, du får diverre det du betaler for. Då kan du åpne den og sjå om du får fiska ut DVD-en om den skulle være inntakt.

Lenke til kommentar

Sjekk på Lidl (Hvis de ikke har lagt ned...) De solgte en DVDspiller ved navn Silvercrest for en stund siden som fikk mye skryt. Kostet 600,- eller noe sånt.

Hvorfor ikke bruke litt penger og få en DVDspiller av litt kvalitet ?

Lenke til kommentar
Må du kjøpe den i en butikk?

Ellers så ser ikke denne så værst ut, med divx og hdmi:

http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:...25;c:36377;r:pg

kommer visst nok ikke på lager før den 19. April

Så veldig bra ut.

Er det dumt å kjøpe ny dvd spiller nå? Kanskje bedre å vente litt til utvalget av blu-ray blir bedre, og prisene blir lavere?

Jeg har dvd-opptaker fra sony som jeg kan bruke til avspilling av dvd. Men den er veldig treg å laste dvd'ene, og ganske kresen. Er ikke alltid filmene jeg får fra brafilm fungerer. Strato spilleren tok alt. Derfor likte jeg den så godt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...