Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Mister veldig mye hår.

Timeo

Anbefalte innlegg

Har langt lyst hår og i sikkert 10 år har jeg mistet enormt mye hår, er alltid masse hår som ligger bak på ryggen og skuldrene, og ganske sjenerende om jeg har på meg sorte klær. Diverse familiemedlemmer begynner alltid å plukke på meg når de ser meg, for å fjerne alle hårene. Også når jeg dusjer ligger det alltid igjen en del hår i sluket. Har ikke antydninger til å få mindre hår, ser ut som jeg bare skifter ut håret veldig fort eller noe. Er det noe jeg kan spise eller gjøre for å minske dette problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det finnes, men de er ikke lette å finne på apoteket. Vi prater heller om det du finner i helsekostbutikken.

Alternativt kan du oppsøke en naprapat som med sikkerhet vil si at du har en eller annen mangel å gjør et ærlig forsøk på å prakke på deg deg et eller annet. Du må selv vurdere troverdigheten. Jeg for egen del er i stort sett åpen for naprapater da pasienter jeg har vært borte i har fått god hjelp der skolemedisin ikke har hjulpet eller vært nok.

Lenke til kommentar

Kosthold har mye å si. Få i deg nok oljerikmat og spis nok grønnsaker. Shampoo er faktisk ikke nødvendig å bruke hver dag heller, bare skyll håret med rikelig med vann. Ellers kan allergier, medisiner, gifter og rusmidler ha en innvirkning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...