Timeo Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Har langt lyst hår og i sikkert 10 år har jeg mistet enormt mye hår, er alltid masse hår som ligger bak på ryggen og skuldrene, og ganske sjenerende om jeg har på meg sorte klær. Diverse familiemedlemmer begynner alltid å plukke på meg når de ser meg, for å fjerne alle hårene. Også når jeg dusjer ligger det alltid igjen en del hår i sluket. Har ikke antydninger til å få mindre hår, ser ut som jeg bare skifter ut håret veldig fort eller noe. Er det noe jeg kan spise eller gjøre for å minske dette problemet? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Siden du sier at du mister _enormt mye_ så kan hende du går skallet mann, har du sjekket etter hvor mye hår som faller av etter du har dusjet f.eks? Endret 4. april 2008 av Erasus Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 Når jeg ser på bilder av meg selv for 10 år siden så har jeg jo akkurat like mye hår da, og jeg har heller ikke noe antydninger til måne eller høye viker. Er bare at jeg er en slags hår-fabrikk. Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Ja, det finnes, men de er ikke lette å finne på apoteket. Vi prater heller om det du finner i helsekostbutikken. Alternativt kan du oppsøke en naprapat som med sikkerhet vil si at du har en eller annen mangel å gjør et ærlig forsøk på å prakke på deg deg et eller annet. Du må selv vurdere troverdigheten. Jeg for egen del er i stort sett åpen for naprapater da pasienter jeg har vært borte i har fått god hjelp der skolemedisin ikke har hjulpet eller vært nok. Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Er noen i familien din skallet? Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Er noen i familien din skallet? Skallet blir jo et litt ekstremt ord. Men det er noen av dem som er tynn i håret ja. Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Å bli skallet/tynn i håret er en genetisk ting. Om flere i familien din er tynn i håret, har du også en kjangse for å bli det. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 For å være mer presis, se om faren til moren din begynte å miste håret tidlig, hvis han har det, DA er sjansen stor for at du også vil det. Lenke til kommentar
NTD Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Kosthold har mye å si. Få i deg nok oljerikmat og spis nok grønnsaker. Shampoo er faktisk ikke nødvendig å bruke hver dag heller, bare skyll håret med rikelig med vann. Ellers kan allergier, medisiner, gifter og rusmidler ha en innvirkning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå