Enceladus Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Jeg har trykket A som den ba meg om og da kommer jeg automatisk videre til en meny hvor jeg velger språk. Men jeg kan ikke gjøre noe som helst. Det er ingen reaksjon når jeg trykker på knappene. Hva gjør jeg?? haha glem det vi fant ut av det måtte koble til den sensor tingen :!: Endret 4. april 2008 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 HoHo, Det var en klassiker :!: Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Foresten Hvor finner jeg pin koden jeg må skrive inn? åja foreldre kontroll ja, hehe da fant jeg ut av det også haha Endret 4. april 2008 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 ALTFOR KLASSISK. Låse emne? Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 hihi! Når jeg fikk min klarte jeg å sette sensoren under og sa til Wiien at den var over xD Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Neste gang bør du lese litt i bruksanvisningen, det er grunn til at vi fikk den vettu! Låse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå