Gå til innhold

Normal temp på en AMD XP1800+ CPU?

Kneipp

Anbefalte innlegg

Ja ok, ville bare si at har du to som blåser inn ned og to vifter oppe som suger ut av kabinettet så er det bra nok.

Da har du like mye varm luft som gå ut som kald luft som kommer inn.

Sier ikke det er tull det du har gjort, sa bare det var ikke nødvendig å lage det så avansert, ok. :yes:

Greit nok, men jeg synes det er greit at harddiskene kjøles ned av luften som kommer inn nederst i kabinettet. Det gjør de ikke om denne luften stenges inne under noen PCI kort og siger sakte opp ett stykke unna diskene. Og når sommervarmen setter inn så kan de gradene jeg tjener på å ha den ekstra vifta bety litt på diskene og datakomponentenes levetid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Greit nok, men jeg synes det er greit at harddiskene kjøles ned av luften som kommer inn nederst i kabinettet. Det gjør de ikke om denne luften stenges inne under noen PCI kort og siger sakte opp ett stykke unna diskene. Og når sommervarmen setter inn så kan de gradene jeg tjener på å ha den ekstra vifta bety litt på diskene og datakomponentenes levetid.

Jo men det løser du med å sette en vifte foran diskene dine, har gjort det på mine 4 disker og tempen er ca 31C.

Lenke til kommentar

Jo men det løser du med å sette en vifte foran diskene dine, har gjort det på mine 4 disker og tempen er ca 31C.

Da har nok ikke vi samme kabinett, for jeg har ikke plass til noen vifte foran/bak/ved siden av diskene mine :) Så jeg tror min løsning er den beste i det kabinettet jeg har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...