olzorg_ Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Har litt problemer med innstallasjon av WinXP pro her. Jeg ønsker en helt ny innstallasjon, men viser seg å være problematisk. Jeg får ikke fjerna den gamle innstallasjonen av WinXP. Problem 1: Jeg får ikke boota fra WinXP CD-en Problem 2: Dersom jeg kjører innstallasjonen fra gamle Windows, så får jeg ikke fjerna den gamle innstallasjonen når det kommer til å velge partisjoner osv. Den klager over at de midlertidige filene som trengs for innstallasjonen ligger på på den partisjonen ©. Noen som har tips? Lenke til kommentar
alec1 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Sjekk at CD-rommen har høyere prioritet enn harddisken under oppstarten. Dette gjøres ved å endre på boot sequence/priority i BIOS. Lenke til kommentar
olzorg_ Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Sjekk at CD-rommen har høyere prioritet enn harddisken under oppstarten.Dette gjøres ved å endre på boot sequence/priority i BIOS. Ja. har gjort det, men ingen forskjell. Tenkte å prøve å lage en bootcd så jeg kommer meg inn i kommandolinja og prøve å kjøre innstallasjon derifra. Endret 4. april 2008 av olzorg_ Lenke til kommentar
olzorg_ Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 Problemet er løst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå