clario Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg og to kompiser har tenkt oss en 10-dagers tur til New York i sommer. Flybilletten skal bestilles ganske snart, men så lurer vi på om vi også må bestille hotell nå for å få hotell i det hele tatt. Blir det fullt ? Stiger prisene ? Har sett på et hotell som koster ca 250 kr natta per pers midt i sentrum, ca det prisnivået vi vill ligge på. Hotelle har ikke noe å si, vi er der tross alt ikke for å sove. Bare hyggelig med andre efaringer også. Lenke til kommentar
murra Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg og to kompiser har tenkt oss en 10-dagers tur til New York i sommer. Flybilletten skal bestilles ganske snart,men så lurer vi på om vi også må bestille hotell nå for å få hotell i det hele tatt. Blir det fullt ? Stiger prisene ? Har sett på et hotell som koster ca 250 kr natta per pers midt i sentrum, ca det prisnivået vi vill ligge på. Hotelle har ikke noe å si, vi er der tross alt ikke for å sove. Bare hyggelig med andre efaringer også. Vi lå over på et hotell som het Hotell Pennsylvania. Tror prisen er dyr per natt her, men så har det jo en genial lokasjon! Rett over gaten ligger Madison Square Garden, Empire State er 2 blocks unna og Times Square er vel 7-10. Vil ikke skryte av standarden på rommene heller, vi hadde mus på besøk, men dette er vel et vanlig fenomen i NY. Alt er slitt og lukter gammelt. Men stortrivdes allikevel! Lenke til kommentar
Hermanus Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Jeg ville bestilt hotell når dere har bestilt flybillettene. Det er mer å velge mellom og dere må jo uansett ha bestilt hotell før dere reiser. Om prisene stiger vet jeg ikke, men faren er jo kanskje at det er færre av de billige rommene ledige. Jeg bodde på Gershwin hotel da jeg var i NY. Husker ikke prisen pr natt, men et helt greit hotellrom. Ikke noe luksus, relativt lite og enkelt rom med AC og bad med dusj/badekar. Vi hadde forøvrig også mus på hotellrommet (i søppelkassen hvor det var matrester), men som damen i resepsjonen sa: Det måtte man bare regne med i NY. Hotellet har en fin beliggenhet mellom Flat iron og Empire state building. Lenke til kommentar
clario Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Jeg ville bestilt hotell når dere har bestilt flybillettene. Det er mer å velge mellom og dere må jo uansett ha bestilt hotell før dere reiser. Om prisene stiger vet jeg ikke, men faren er jo kanskje at det er færre av de billige rommene ledige.Jeg bodde på Gershwin hotel da jeg var i NY. Husker ikke prisen pr natt, men et helt greit hotellrom. Ikke noe luksus, relativt lite og enkelt rom med AC og bad med dusj/badekar. Vi hadde forøvrig også mus på hotellrommet (i søppelkassen hvor det var matrester), men som damen i resepsjonen sa: Det måtte man bare regne med i NY. Hotellet har en fin beliggenhet mellom Flat iron og Empire state building. Ja, må vell bestille hotell snart, må bare vente litt siden jeg ikke har råd på denne lønningen. Må ta det på neste som blir om to veker. Når var du der forresten ? Sommeren er vell den dyreste tiden på året når det gjelder hotell, der som andre steder. Leste at Juli er den varmeste tiden i NY, kommer sikkert til å bli jævligt varmt. Hva synes du vi bør få med oss når vi er der ? Og er det noe som ikke er vits å satse på ? Vi kommer til å være der 4. Juli, er vell full fest der da ! :!: Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Du får ikke akkurat mye hotellrom for 250 kroner natten. Lenke til kommentar
clario Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Haha, nei fann ut at det var sovesal med 6 senger i hver i ettertid, men skal nok finne noe billigt uansett, kanskje ikke SÅ billigt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå