The Jester Race Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Går på penicilinkur nå for tiden grunnet ørebetennelse og høy feber. Sku lufte slusa i dag og det luktet penicilin (tenker på lukten/smaken av tabletten). Det gjør vel ikke noe? Tenker på om den evt. ikke får gjort jobben sin siden noe med den blir skylt ut. Lukten er også bra sterk, sterkere enn noen gang. Har aldri kjent noen spessiel lukt fra urinen min fra der jeg står og der det kommer ut. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Penicillin filteres gjennom nyrene, da er det ikke rart at man kan "lukter" det, når man tisser. vaio Endret 4. april 2008 av Vaio Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 Rart at det ikke like gjerne lukter Cola av pisset. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Rart at det ikke like gjerne lukter Cola av pisset. Godt spørsmål. Det er snakk om konsentrasjon. Nyrene konsentrere ikke Cola-"substansene" Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Prøv å spis Honey-corn, og lukt når du går for å tisse! Er nesten som man tisser ut igjen hele skålen med honey-corn. Lenke til kommentar
Barstad Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 haha, så det er ikke kun jeg som "sliter" med det honey-corn problemet. Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 Haha, gjelder faktisk meg og. Samme skjer hvis du spiser vanling honning, og selve pisset blir brunere, ligner på diaré, i fargen og konsistensen. (Vi ser bort fra de små klumpene som ikke er helt flytende i diaréen.) Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Det skjer med alle, skjedde med meg senest i vinter, men jeg hadde den fordelen at jeg var tett i nesen og. Er ingenting å bekymre seg for eller noe ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå