kicks Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Bilde fra tur på Kvaløya for en måneds tid siden. Justert og skarpet opp litt i ettertid. EXIF: Exposure: 0.002 sec (1/640) Aperture: f/10 Focal Length: 64 mm ISO: 100 Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) God kvalitet og fine farger, og du har fanget graben bra : ) Men jeg tror bildet hadde blitt en del bedre om du hadde tatt det fra en annen vinkel. Om du feks hadde stått på andre siden så du ser kjørern fra riktig side, med ansiktet mot kameraet... Og så kunne du bøyd deg ned og utnyttet den fine blå himmelen så kjøreren kom over snøen med himmel bak seg.. Da ser det høyere ut, og blir ofte et mer spennende bilde Eller kanskje litt skrått bakfra slik at man ser kjøreren hoppe ut av bildet og mot landingen.. Vegard. Edit: Legg ut bildet litt større, så vi får se det i fullskjerm Breddestr på 1024 er passe. Les HER om du ikke vet hvordan det gjøres Endret 4. april 2008 av VegardSK Lenke til kommentar
kicks Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 Ja. Enig at jeg nok burde stått på andre siden av han. Vi tok bilder annen hver gang av hverandre. Renner selv gufi, mens han renner regulær. Var han som tok første bildet og fikk meg fra "rett" side, så glemte jeg å bytte side og stilte meg på omtrent samme sted som han sto da han tok bildet av meg. Byttet etterhvert side, så jeg legger ved et bilde fra andre siden også her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå