Mekker`n Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hoy! Dreiv og kobla litt i bilen i sta. 12 volt(+ til spiller) slo rett over i huset til cd spilleren(gods var kobla til spilleren). Kom en liten gnist. Ingen sikringen røyk så det var ikke store smellen... Jeg dreit i og nappe ut sikring før jeg kobla så der fikk jeg den! Nå funker ikke cd spilleren. Heilt død. Er en bare en midlertidlig spiller fra før så det er ikke så nøye, men noen som veit hva som skjer? Hvordan fikse? Evt. noen som vil ha den? Jeg får nye kasta etter meg på jobben og har 3 til. Vanligvis tar jeg sånne spillere i pressa på jobben og ser hvor små jeg får dem :!: Det er alltid gøy.. Husker ikke merke tror det var vdo.. 4x45 watt, 2 utanger, mp3, fjernkontroll, usb osv.. 1 år gammal.. lite brukt.. Betalte 200,- for den langt langt under bordet fordi det var utgått modell.. Treig cd spiller ellers ok. Blått lys. Lenke til kommentar
medlem-82104 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Mener du den ødelagte? Eller en ny en (som virker altså )? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Ikke noe tegn til liv altså? Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 Nei det er helt dødt.. Skjer ingenting! Hvis noen vil ha den herpa spilleren skal de få den.. Sikkert enkelt for de som kan det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå