Etern1tyy Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 skal ha nytt hovedkort nå, trenger en som støtter SLi, skal kjøpe en 8800GTS, og ettervert kommer jeg nok til å skaffe meg en til 8800GTS, slik at jeg kan SLi disse 2, og trenger derfor SLi støtte... også skal jeg overklokke min Intel Core 2 Duo, så trenger ett hovedkort som støtter det... har også 4Rambrikker, så trenger minimum 4 "Ram Slots"... resten du trenger å vite ser du på signaturen... BTW: kan ikke NOE om hovedkort, så har prøvd å finne selv, men ikke sjangs har hørt om noe med innebygd lydkort eller noe, jeg har jo et lydkort fra før (Soundblaster X-Fi XtremeMusic) så trenger jo ikke det?? eller? og vet ikke om jeg skal ha DDR2 eller DDR3, vet egentlig ikke forskjellen, vil bare ha en som passer i min data, og som har kravene ovenfor Lykke til, og takk for hjelpen!! Lenke til kommentar
Angelboy Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Humm rart ingen har svart deg men du har faktisk ganske mange valg ... Du trenger et hovedkort med chipset nForce 600+(oppover) Det er bare å se og betale for deg du vil ha komplett sli hovedkort trykk her for litt info om de forskjellige chipsettene Endret 4. april 2008 av Angelboy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå